heb je een vraag?

FAQ

Wellicht staat het antwoord op je vraag hieronder reeds weergegeven.
Indien dat niet het geval is, schroom dan niet om per mail of telefonisch contact met ons op te nemen.

Wij staan iedere dag klaar voor onze klanten

Wij kunnen ons goed voorstellen dat je een vraag hebt voordat je gaat bestellen. Op deze pagina tref je een aantal veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden aan.

Voor ons gelden altijd de volgende kernbegrippen:

  • Dierenwelzijn
  • Optimale klanttevredenheid
  • Ambachtelijke kwaliteit
  • Authentieke smaakbeleving

Kunnen we je helpen?

Staat je vraag er niet bij? Of wordt deze niet afdoende beantwoord? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen zodat wij je verder kunnen helpen.

Alle producten worden diepgevroren aangeleverd.

Wij leveren standaard van maandag tot en met vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur. Op zaterdag en zondag wordt er niet geleverd. ina.

De vleesproducten worden vacuüm verpakt. Hierdoor blijft het vlees langer vers en zijn ze beschermd tegen invloeden van buitenaf.
Omdat wij geen kunstmatige geur- en smaakstoffen of andere conserveringsmiddelen toevoegen, kan het voorkomen dat bijvoorbeeld uw vlees kan verkleuren in de vacuümverpakking. Dit proces is natuurlijk en heeft puur te maken met het gebrek aan zuurstof. Zodra u de vacuümverpakking opent, komt er weer genoeg lucht bij. Hierdoor krijgt het vlees de oorspronkelijke kleur en geur terug.  Het kan er raar uit zien, maar er is niks mis met het vlees.

Nee, wij halen de verpakking niet op. Bij ontvangst van uw pakket kunt u de coolpacks thuis hergebruiken of recyclen.

Wij proberen altijd de hoogste kwaliteit te leveren. Indien er toch iets niet naar wens blijkt te zijn, kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen aan de hand van de situatie het probleem samen met u oplossen.

Zodra het product in de winkel niet meer op voorraad is, wordt dit direct aangepast op de website, zodat het product niet meer besteld kan worden. Wanneer het product is besteld kun je er vanuit gaan dat het product leverbaar is.

Wij bezorgen op alle Nederlandse bezorgadressen. Bij je thuis of op je werk, alles kan.

Je zult begrijpen dat wij te maken hebben met het verzenden van verse producten. Hierdoor is het van belang dat je een goede afspraak maakt met onze vervoerder PostNL. Dit hebben wij zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt. Wij garanderen dat de verpakking minimaal 24 uur op temperatuur blijft. Wij staan voor onze kwaliteit, neem daarom direct contact op, als de kwaliteit niet naar wens is.

Verzenden is vanaf € 75,- helemaal gratis. Tot € 75,- betaal je € 7,50 verzendkosten.

Je kan betalen met iDeal. Alle banken zijn daarin vertegenwoordigd. Ook kan je betalen met VISA, MasterCard en PayPal.

Omdat wij verse producten versturen is het herroepingsrecht niet van toepassing. Als je de bestelling wilt annuleren, doe je dit door zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Als de verzending is aangeboden bij PostNL, is jouw bestelling onderweg en vervalt het herroepingsrecht.